Nyhedsbrev Februar 2024

Så blev det igen tid for et nyhedsbrev. Håber alle er kommet godt ind i det nye år.

Generalforsamling

Vælgerforeningen har netop afholdt generalforsamling. Det var en rigtig god aften på Brasserie Stensballegaard, som startede med tarteletter og hygge inden selve generalforsamlingen.
Dagsordenen blev styret med sikker hånd af Evan Herrig. Alt forløb som forventet med en godkendt beretning og et regnskab uden anmærkninger. Vi fik genvalgt Anders Krojgaard Lund som vores folketingskandidat. Vi glæder os over, at vi fik genvalgt vores formand Jens Adamsen og næstformand Peder Kjærslund. Vi kunne også byde hjertelig velkommen til to nye bestyrelsesmedlemmer Søren Justesen og Martin Laursen. Vi ser frem til samarbejdet.
Byrådsgruppen fortalte om deres arbejde i de forskellige udvalg i det forgangne år, og der var god politisk debat efterfølgende med mulighed for at stille spørgsmål. Tusind tak til alle jer, der mødte op, for jeres engagement og spørgelyst.

Medlemsarrangementer

Under generalforsamling blev der udtrykt ønske om flere medlemsmøder. Det er naturligvis en opfordring, vi gerne vil tage imod. Har man forslag til et arrangement, så grib endelig fat i os, og har man lyst til at give en hånd med i planlægningen, så vil vi sætte stor pris på det. Vi vil på det førstkommende bestyrelsesmøde få sat en dato, og glæder os til at se rigtig mange af jer.

Synlighed

Inden vi ser os om, så skal vi i gang med kommunal valget. Allerede nu har vi fokus på at være synlige på alle platforme. Det være med læserbreve i avisen, opslag på Facebook, og deltagelse i alle de arrangementer, vi overhovedet kan nå, og der er plads til i kalenderen. Men vi har brug for jeres hjælp for at nå endnu længere ud blandt byens borgere. Du kan hjælpe med at følge Annette, Esben og Anders på Facebook og like og del deres opslag. Skriv gerne en kommentar under opslaget – det kan endda bare være ganske kort som ”enig”, ”godt gået”, ”godt skrevet” etc. – på den måde når algoritmen meget længere ud, og endnu flere vil se opslaget.

Følg også vores nye Konservative Facebook-sideDet konservative Folkeparti Horsens. Del og like så meget som overhovedet muligt.

Vi har taget arbejdstøjet på og er klar til endnu et år med masser af politiske mærkesager. Husk, du er altid velkommen til at gribe fat i os – skriv eller ring – vi er altid klar til at svare på undren, spørgsmål eller bare en god snak.

Hilsen ”byrødderne” – Annette, Anders, Esben