Anders Krojgaard Lund

Anders Krojgaard Lund er opstillet som folketingskandidat i Horsens.

Familie, Fædreland og Frihed. Det lyder måske som floskler, men det er i allerhøjeste grad meget levende værdier og grundstenene i Anders Lunds politiske kompas.

Anders Krojgaard Lund, 28, læser til daglig erhvervsjura på AU og har med en baggrund som sergent i Hæren været udsendt tre gange. Både det skatteretlige og Forsvaret står derfor Anders Lund meget nært som vigtige politiske områder. Som ivrig debattør har han også flere gange været i medierne, hvor især hans syn på USA og Trump har været i fokus. Anders har nemlig sympati for, at amerikanerne vælger en leder, der fokuserer på at standse ukontrolleret indvandring, styrke forsvaret og sænke skatterne. Det harmoniserer særlig godt med Anders Lunds egen politik.

Politiske kerneværdier

Familien betyder alt. Derfor skal man som konservativ altid tage udgangspunkt i familien, da den er alles startsted i livet. En sund og stærk familie kan understøttes eller ødelægges af henholdsvis den rigtige eller den forkerte politik. Derfor er det Anders Lunds målsætning altid at styrke kernefamiliens vilkår i samfundet gennem fornuftig og ansvarlig familievenlig politik.

Fædrelandet skylder man alt. Kongehuset, den danske kulturarv, vores sprog, naturen og Rigsfællesskabet er unikke elementer, som vi har arvet af generationerne før os. Derfor skylder vi vores forfædre at passe godt på arven og i bedste fald levere den videre bedre stand. Heraf følger, at vi som en enkelt generation ikke har mandat til at lave fundamentale irreversible ændringer, herunder den massive befolkningsudskiftning vi har været vidne til i nyere tid. Det er en trussel mod vores sammenhængskraft, og skal derfor stoppes.

Uden frihed – hvad så? Hvad skal det hele nytte, hvis man ikke er fri? Fri til at leve det liv, man selv finder bedst – uden at staten skal blande sig unødigt. Det danske skattetryk er en af de mest indgribende elementer mod den personlige frihed i Danmark, hvor bl.a. topskat, arveafgiften og boligskaterne er helt forrykte. Derfor skal skattene sænkes og om muligt afskaffes på en lang række områder.

Ligeledes er Forsvaret fundamentalt for vores liv i et frit demokrati. Intet Forsvar, ingen frihed. Derfor skal Forsvaret styrkes og budgettet hæves til 2,0 procent af BNP, ganske som det forventes af os.

Anders Krojgaard Lund vil kæmpe for et friere, rigere og mere borgerligt Danmark, hvor ordentlighed er en selvfølge, hvor kriminelle sidder i fængsel, hvor skatterne er sænket markant, Forsvaret er styrket, og hvor familierne i er i centrum.

Hvis du vil være med på holdet, eller ønsker du at bidrage til kampen for et konservativt Danmark, så kontakt os allerede i dag på 20 89 82 18 eller send en mail på AndersK.Lund@gmail.com. Alle bidrag er værdsat!

Blå bog:

Opvokset i Horsens